Vidingsjö - wow

3 svar [Sista inlägget]
Thomas J
Medlem: 2005-01-04

Tjipp. Gammal avdankad surgubbe som jag är vill jag passa på att ge massor av kärlek till alla som jobbat med Vidingsjöbanan dom senaste åren. Det var ett par år sedan jag körde där men efter att ha gjort några rundor i år måste jag bara säga att jag älskar det banan blivit.

Jättekul att se olika alternativa spår, särskilt möjligheten att ta enklare vägar som hjälper att introducera nya. Och skitkul med inslag av hopp och vansinnigheter som jag själv aldrig skulle våga mig på men som tilltalar en helt annan kategori av åkare. XC-svetton i all ära...

Bra jobbat alla inblandade! Love

Dumdryg

Punkakungen
Punkakungens bild
Medlem: 2004-10-04

Sketsköj att få sån här återkoppling! Tackar å bockar å styrelsen och bangruppens vägnar!

/Mvh Niklas L (ordf.)

Det är bättre att cykla i lera och sörja än att... ehh, eller vänta nu...?! :-\

Johnny
Johnnys bild
Medlem: 2004-07-05

Instämmer helt i Thomas wow.

Har inte kört i Vidingsjö en enda gång under hela juli men det verkar ha hänt mycket då, med banan. (Körde i dag 2/8)
Kul att hela tiden upptäcka förbättringar och överraskningar. Körde flera varv med ett lyckligt leende på läpparna.

Finns det änglar, eller sker det under? Nja, jag vet ju att det ligger mycket hårt arbete bakom.

Tack alla ni eldsjälar!

Punkakungen
Punkakungens bild
Medlem: 2004-10-04

Tack själv Johnny! Du är väl med och stöttar ungdomsträningen ni är den börjar snart?!

Det är bättre att cykla i lera och sörja än att... ehh, eller vänta nu...?! :-\